PP Card2x

 

Νέο Webinar!


H Σοφία Κανέλλου, σε συνεργασία με το Project Parenting, θα μιλήσει για το Picky Eating στη νηπιακή ηλικία!

 

Το παιδί σου είναι picky eater; Τότε σίγουρα κάτι από τα παρακάτω θα σου ακούγεται οικείο!

🥄 Φάε, κάνει καλό.

🥄 Έκανε τόσο κόπο η μανούλα…

🥄 Τα παιδιά στην Αφρική πεινάνε.

🥄 Πώς θα μεγαλώσεις;

🥄 Μη στεναχωρείς τη μαμά…

🥄 Αν φας τη φακή σου θα σου δώσω γλειφιτζούρι.

🥄 Μαύρα μακαρόνια; Δεν τα τρώει θα του φτιάξω άσπρα.

🥄 Δοκίμασε έστω μια μπουκιά.

🥄 Δε σ’ αρέσει; Μα δεν το έχεις δοκιμάσει.

Σου φαίνονται οικία κάποια από αυτά; Σε βασανίζει η ώρα του φαγητού; Νιώθεις ότι ενώ έχεις κάνει τόσο κόπο να μαγειρέψεις και να ετοιμάσεις το φαγητό, ο μικρός αρνητής φαγητού σου, σε δοκιμάζει και αυτό σε καταβάλει;

👉 Είμαστε εδώ για σένα, πάρε μια ανάσα και νιώσε ότι κάποιος σε καταλαβαίνει, δεν είναι και τόσο εύκολο. 

 

Ποιες 3 συνήθειες δημιουργούν τους picky eaters;

Υπάρχουν όμως 3 συνήθειες, που ακολουθούνται κατά κόρον στην ελληνική οικογένεια και οδηγούν τους μικρούς μας μπάμπουρες να τρώνε όλο και λιγότερο, όλο και λιγότερες τροφές, όλο και λιγότερες ομάδες τροφίμων. 

Έτσι οι φροντιστες, μαμάδες, μπαμπάδες, γιαγιάδες και παππούδες καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο πρόβλημα, τι θα φάει σήμερα το παιδί μου, κι ΑΝ τελικά θα φάει.

Αξίζει να παλέψεις για να κάνεις έναν picky eater να φάει;

Κάπου διάβαζα για τις μάχες του φαγητού και ποιες είναι αυτές που δεν πρέπει να διαπραγματευτούμε. Υπάρχουν μάχες που δεν αξίζει καν να μπούμε μέσα, υπάρχουν και οι μάχες που αξίζει να κερδηθούν. Κι η μάχη για θρεπτικό φαγητό, καθημερινά, είναι μια από αυτές.

Τι θα μάθεις μέσα από τη συζήτηση:

Πάμε να δούμε πως θα αλλάξουμε μερικές από τις διατροφικές συνήθειες και τους τρόπους συμπεριφοράς μας ώστε να προσκαλέσουμε τα παιδιά μας να κάνουν το ίδιο.

Αρχικά θα μιλήσουμε για το τι περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο γεύμα. Όταν γνωρίζουμε τι χρειάζεται ένα παιδί, δεν μένει παρά να του το προσφέρουμε.

Και πότε είναι ιδανικό να προσφέρουμε τα γεύματα; Τα ωράρια είναι επίσης ένα θέμα προς συζήτηση, πότε και πόσο διάστημα θα πρέπει να απέχουν τα γεύματα;

Ποιες είναι οι τρεις βασικές συνήθειες που οδηγούν τα παιδιά να τρώνε λιγότερο;

Με τι άλλο μπορεί να συνδέεται η περιορισμένη λήψη φαγητού και πως μπορεί να αλλάξει.

 

 

Δες το live ΕΔΩ