Παρφέ από αμάρανθο , Φράουλα και Chia

Υλικά:

  • · 3 φλ. Ψιλοκομμένη φράουλα
  • · ¼ φλ. Σιρόπι σφενδάμου
  • · 2 ½ φλ. Γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη
  • · ¾ φλ. Σπόρους chia
  • · ½ φλ. Αμάρανθο (φουσκωμένο)
  • · 1 κ.σ. ψίχα αμυγδάλου

Ετοιμασία:

  1.  Σε ένα μπολ ανακατέψτε τις ψιλοκομμένες φράουλες με το σιρόπι σφένδαμου και αφήστε το να μουλιάσει για ένα λεπτό.
  2.  Βάλτε στο μπλέντερ το ½ μείγμα της φράουλας και το υπόλοιπο αφήστε το στην άκρη.
  3.  Σε μια κατσαρόλα προσθέστε το γάλα αμυγδάλου και το μείγμα που ήταν στο μπλέντερ, ανακατέψτε τα και αφήστε το μείγμα να αρχίσει να βράζει.
  4.  Στη συνέχεια, προσθέστε τους σπόρους chia στην κατσαρόλα και αφήστε τα για λίγα λεπτά να ψηθούν, ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν αρχίσει το γάλα να πήζει, αφήστε το να ψηθεί για ένα λεπτό και μετά σβήστε την φωτιά. (Μην το αφήσετε να παραψηθεί)
  5.  Βάλτε το στο ψυγείο να κρυώσει, μέχρι να είναι έτοιμο να φαγωθεί.
  6.  Σε ένα ποτήρι σερβιρίσματος τοποθετήστε τις μουλιασμένες φράουλες ( περίπου 1-2 κ.σ. ). Με ένα κουτάλι γεμίστε το ποτήρι με τις chia-φράουλες
  7.  Προσθέστε πάνω το φουσκωμένο αμάρανθο.
  8.  Τέλος, προσθέστε κι άλλες από τις μουλιασμένες φράουλες και τα αμύγδαλα.
  9. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για το υπόλοιπο μείγμα.
  10. Σερβίρετε αμέσως και καλή όρεξη!

Σημείωση: Για να φουσκώσετε τον αμάρανθο – Προθερμάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι. Προσθέστε 1 κ.σ. ξηρό αμάρανθο στο ζεστό τηγάνι και την στιγμή που αρχίσει να σκάει καλύψτε το με ένα καπάκι. Όταν είναι έτοιμο βάλτε το σε ένα μπολ και επαναλάβετε την ίδια διαδικασία με τον υπόλοιπο αμάρανθο.

Συνταγή από kiipfit

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Βίγκαν γαλακτομπούρεκο, το σούπερ υγιεινό